<h1><font face="宋体" size="1"> <h1>Poll Results</h1><h2>Vote for the 'Male Athlete of the Year' for 2006</h2><h2>Thank you, the Internet vote is now closed. This vote will count for 30% of the final results for determining the 2006 Athlete of the Year.</h2><div class="pollQuestion"><table><tbody><tr><td>1st</td><td class="pollsItemName">Virgilijus Alekna (LTU)</td></tr><tr><td>2nd</td><td class="pollsItemName">Liu Xiang (CHN)</td></tr><tr><td>3rd</td><td class="pollsItemName">Asafa Powell (JAM)</td></tr><tr><td>4th</td><td class="pollsItemName">Irving Saladino (PAN)</td></tr><tr><td>5th</td><td class="pollsItemName">Kenenisa Bekele (ETH)</td></tr><tr><td>6th</td><td class="pollsItemName">Isaac Kiprono Songok (KEN)</td></tr><tr><td>7th</td><td class="pollsItemName">Jeremy Wariner (USA)</td></tr><tr><td>8th</td><td class="pollsItemName">Andreas Thorkildsen (NOR)</td></tr><tr><td>9th</td><td class="pollsItemName">Tyson Gay (USA)</td></tr><tr><td>10th</td><td class="pollsItemName">Saif Saaeed Shaheen (QAT)</td></tr></tbody></table> </div></font></h1><div class="pollQuestion">哦,原来昨晚刚刚已经结束了投票,以上是最后的投票结果。</div><div class="pollQuestion"> </div><div class="pollQuestion">不过没关系,这投票只占了总评选标准30%的分数,刘翔依然还有机会胜出!</div><div class="pollQuestion"> </div>[em02][em07][em09][em10]
[此贴子已经被作者于2006-11-4 11:09:02编辑过] |