|
欢迎注册成为摩托坊论坛会员,结交天南地北好机友,和广大车友分享你的精彩图文游记,和众多摩坛大神交流玩车心得!
您需要 登录 才可以下载或查看,没有账号?立即注册账号
×
Tekniske spesifikasjoner:
Væskekjølt tresylindret rekkemotor på 799 kubikk
Boring/slaglengde: 74.0 x 61,9
95 HK/83 kW @ 9300 omdr.
79 Nm @ 7850 omdr.
Bensintank: 19 liter
Forhjul: Eikehjul i aluminium med 36 eiker, 21 tommer, 90/90 dekk
Bakhjul: Eikehjul i aluminium med 32 eiker, 17 tommer, 150/70 dekk.
Demping foran: Showa oppned dempergaffel med 22 med mer vandring
Demping bak: Justérbar senterplassert Showa monoshock demper
Sittehøyde: 84,5 cm (førersal justérbart: 81,8 – 86,8 cm).
Takk til GMS for lån av testsykkel i to dager.

TYSKERKILLER: Nye Triumph Tiger 800 går rett i strupen på BMWs GS. Foto: Hedda Blisten (hedda_demitri@hotmail.com)

TIGERTUR: Tiger 800 i rett element ved Harestuvannet. Foto: Anders Joh. Blisten (admin@mcsiden.no),

KOMFORT: God kjørestilling og godt overblikk. Foto: Hedda Blisten (hedda_demitri@hotmail.com)

IDENTITET: All grunn til å være stolt over å være en Triumph. Foto: Hedda Blisten (hedda_demitri@hotmail.com)

SKJERMING: Flertrinns manuell justering uten verktøy av vindskjerm. Anders Joh. Blisten (admin@mcsiden.no),

BESKYTTELSE: Godt frontlys med steinsprutbeskyttere. Foto: Anders Joh. Blisten (admin@mcsiden.no),

TRIPPEL: Nyutviklet tresylindret Triumphmotor med kjent karakteristikk i behold (Foto: Hedda Blisten (hedda_demitri@hotmail.com)

AVTAGBART: Gummi på fotpinnene kan tas av for bedre grep. Foto: Hedda Blisten (hedda_demitri@hotmail.com )
|
|